Brug af mobiler og devices

Retningslinjer for brugen af mobiler og devices på Gug Skole 2023/2024 - Mellemtrin

Generelt må mobiltelefoner benyttes frem til kl. 08.00, hvorefter nedenstående retningslinjer gælder:

4. årgang

• Elevernes mobiltelefoner indsamles fra morgenstunden.
  • Mobilerne er slukkede.
  • Mobiltelefoner kan anvendes i undervisningen.
  • Devices er kun fremme, når de bruges i undervisningen. Ellers ligger de i tasken/skabet.
  • Der må ikke bruges mobiler eller devices i pauserne.

5. årgang

• Elevernes mobiltelefoner ligger slukkede i tasken. Mobiltelefoner kan anvendes i undervisningen.
  • Der må ikke bruges mobiler eller devices i pauserne.

6. årgang

• Der må bruges mobiler eller devices i udvalgte pauser.
  • I DUS må eleverne anvende mobiltelefoner. Dog vil dette altid foregå under tilsyn af pædagoger